Публікації

Показано дописи з квітня 23, 2023
Зображення
ФРАЗИ, ЯКІ ПІДТРИМУЮТЬ  
Зображення
  « Казка , фантазія – це ключик , за допомогою якого можна відкрити джерела думки і слова . Без казки , без гри уяви дитина не може жити … Казка – це образно кажучи , свіжий вітер , що роздмухує вогник дитячої думки і мови ».                                                                     В . Сухомлинський          Дошкільний вік є найбільш важливим періодом формування моральних і загальнолюдських цінностей. Одним з ефективних засобів розвитку доброзичливих взаємин у дітей дошкільного віку є казка. У чарівний світ казок дитина потрапляє в самому ранньому віці. Слухаючи їх, малюк, немов по сходах, йде по життю і залишається з нею назавжди.  З дитячої  казки починається його знайомство зі світом літератури, з миром людських взаємин і з навколишнім світом в цілому. Казка є таким же необхідним етапом розвитку дитини, як і гра. Казка активно впливає на почуття і розум дитини, розвиває його сприйнятливість і емоційність. У казці ніхто не вчить дитину «
Зображення
  Як дитина реагує на казку? Які висновки робить для себе? Які казкові образи залишаються в пам’яті? Для того, щоб відповісти на ці питання, необхідно уявити собі хоч би найпростішу схему розвитку мислення дитини. До двох років дитина проходить першу стадію інтелектуального розвитку, названу сенсомоторною. Це стадія, на якій дитина опановує своїми сенсорними і моторними діями, пізнаючи навколишній світ через органи чуттів, рух власного тіла і маніпуляції з предметами. На неї впливає тільки те, що вона безпосередньо відчуває, бачить, чує. Для однорічного немовляти найважливіше - доповзти, долізти, дійти до наміченої мети, схопити, спробувати на смак, обмацати, постукати об підлогу, розібрати, зламати і так далі. Таким чином, у цьому віці дитина може «подумати» про те, що знаходиться або нещодавно перебувало у зоні її безпосереднього сприйняття. Перший рік життя дитини - це період, коли найбільше значення для розвитку її мислення має звернений до неї материнський фольклор: колискові пісн
Зображення
  Дитина частіше несвідомо, а іноді і свідомо використовує колір, щоб виразити свій стан: Червоний колір - використовують активні, непосидючі діти. Вони жваві, неслухняні, невгамовні. Помаранчевий колір діти - веселуни. Вони пустують, кричать, веселяться без особливих на те причин. Жовтий колір використовують діти з добре розвиненою фантазією. Це діти-мрійники. Вони легко вигадують собі захоплюючі розваги, навіть граючись наодинці. Зелений колір використовують діти, яким бракує материнської турботи. Такі діти спокійні. Блакитний колір використовують спокійні діти. Вони тихі, скромні, урівноважені. Синій колір вибирають спокійні, урівноважені діти. Вони усе роблять не кваплячись і детально. Фіолетовий колір вибирають "загадкові діти". Вони чуйні, ніжні, ранимі і дуже емоційні. Чорний колір вибирають діти, що піддалися стресу. Однак, чорний колір діти часто використовують для підкреслення, виділення деталей, тому обов’язково потрібна наступна діагности
Зображення
Про що розкажуть дитячі малюнки?  Малюнок настрою. Вихованці групи "Чомусики" Часто малюнки – це віддзеркалення внутрішнього світу малюка. Попросіть дитину намалювати сім’ю. Уважно оцінивши малюнок, Ви зможете зрозуміти те, що дитина не завжди вміє і може розповісти дорослим.   🎨 Те, що для малюка важливо, він малює великим. Незначиме - маленьким.   🎨 У правій частині малюнку дитина частіше зображає того, хто має на неї сильний вплив.   🎨 Персонаж, який розміщений вище за усіх, на думку дитини, має найбільшу владу у сім’ї.   🎨 Найбільш близьких людей дитина малює поруч біля себе.   🎨 Широко розкриті очі свідчать про тривогу, потребу в допомозі. Очі-крапочки означають, що дитина забороняє собі сльози і прохання.   🎨 Великий, заштрихований рот - ознака агресії, небезпеки. Якщо рот відсутній або у вигляді крапки - відсутність права висловити власну думку і впливати на інших.   🎨 Відсутні чи недомальовані руки свідчать про труднощі
Зображення
 Сьогодні у садочку почався Тиждень психолога та психології. Для дошкільників психологічний супровід починається із формування атмосфери емоційного благополуччя та позитиву. Спокійна та врівноважена дитина набагато краще сприймає все нове та цікаве, що взнає від педагогів. Емоційне благополуччя важливе для кожної людини, особливо для дитини. Емоційне благополуччя – одна з базових якостей життя людини, важлива умова збереження фізичного та психічного здоров’я. Його фундамент закладається в дошкільному віці та є необхідною умовою розвитку дитини. Емоційне благополуччя – базове почуття емоційного комфорту, що забезпечує довіру й активне ставлення до світу. Воно проявляється в переважному позитивному тлі настрою, у стилі переживання результатів дій, успіхів і невдач у розвитку пізнавальної мотивації, у ставленні до оцінки дорослого, у розвитку самоконтролю, переживанні сімейної ситуації.  Забезпечується емоційне благополуччя проявом турботи дорослого й демонстрацією дитині свого позитивн